Zahtijevamo od Vlade RH i MZO-a da svim učenicima omoguće odabir između konvencionalne ili nastave na daljinu za šk. god. 2020./2021.

Komentari

#204

Se bojim za svoje dijete koje spada u rizičnu skupinu.

Ivana Jurić (Donja Pušća, 2020-08-17)

#205

Imam dijete koja kreće u 3.razred osnovne škole,a spada u rizičnu skupinu jer ima tešku neizlječivu bolest dišnog i probavnog sustava ( Cističnu fibrozu)

Ana Horvatinović (Zagreb, 2020-08-17)

#220

Jer...IZBOR!!!

Jelena Periša (Poreč, 2020-08-17)

#221

Ja Zelim da moje djete ide u skolu ali je asmicar pa me strah

Mirkica Slunjski (Zagreb , 2020-08-17)

#227

Ne želim da moje dijete bude izloženo torturi radi lažnog virusa te time smatram da imam pravo na drugi način školovanja

Martina Gagulić (Zagreb, 2020-08-17)

#229

Potpisujem jer smatram da kod ovako mogućih ozbiljnih posljedica za zdravlje, roditelji IMAJU PRAVO odabrati hoće li slati svoje dijete u školu ili neće..

Katarina Dodig (Zagreb, 2020-08-17)

#236

Online nastava je dobro funkcionirala za oboje moje djece (3.i 5.r). U početku je bilo teško dok se nismo organizirali sa vremenom i zadaćama kroz dan. Uz to što mi nitko ne može garantirati da se neće zaraziti sama djeca (jedno ima plučnih problema) ili donijeti doma zarazu i zaraziti druge.

Gracia Žuljević (Zagreb, 2020-08-17)

#239

Potpisujem jer ne zelim izlagati svoje dijete riziku, tj virusu, o kojem ni najvrsniji strucnjaci jos uvijek ne znaju puno.

Maja Krajinović-Tolić (Slavonski Brod, 2020-08-17)

#246

Znastvenici priznaju da sami neznaju sve od sars -covid19. Sami priznaju da su prvo mislili da ne djeluje na djecom i mladi. I da su pogresili. Sami priznaju da nema veze jesi li zdrav ili imun kompromiz moze bit smrtnosno ili moze da ostavlje puno zdravsteni posljedice( o cemo se ne prica) Fact: stalno se spomene da nacin zivot ce se promjeniti da nece stvari bit isto kao prije. Sto znaci da i škola i družinje i učinje i socilizacija neče biti kao i prije... ( onda zasto ministarstvo insistira da ostane isto ili slicno)Fact: stalno ponavljau sta se tice sa djecom "sa oprez ""nebi zurilo "...onda zasto zurimo? fact : nase skole nemoze osnovno higinu skrbiti. Fact: veliki dio roditelji i nihove obitelji ne vjeruje da sars covid 19 postoji. Moj obitelj se cuvaj i drži mjere... mi nosimo maske rukavice izbjegavam guzve itd... jako smo disiplinirani ...imamo visoko rizicni u kucu uključijuci mene....i ne zelimo ugrozit drugi.... fact: kad su obicine viroze i gripe djecu su u skoli. Koristi 3 dana opravdanje i natrag u školi
. Piju antibiotike dok su u školu. Djete mi je kazao kako djece pušu nos i slažu na stolicu koji je prazno kraj nij ako nema prazno stolicu slažu ispod klupe i nikad ne bacaju u smjece i kad učiteljice ni opemene oni ne slušajaju.. tko to cisti i disenfektira kasnije? Fact: treba izdračiti prostor. Kada ce oni to u srjed zimi i kad pada kiša? I kad je zima kako sa grijanje? Hladno ce biti sobe. A kako sa ventelacije i klima prenosu sve bolesti .Tko ce to servesirsti i čistiti. Fact: kako sa maske trebaju se menjat i di ce djeca njih bacati kad sami neznaju di je kanta za smjece tete to trebaju cistit... i kad se razbije maske.koliko maske upoce trebaju d

a nosu svaki dan . Danas sam citala da treba 4. Ekologoski i hygenski katastrofa.A sto sa djecu tko dobio alergiju na ovi maske?
Oni sto ne nosu ce zezat ovi sto nosu. I fact: ima dosta djece kroz redovno skolsku godinu tkoji nosu maske
zbog svoje osob. Zdrastveni razloga netko ce ni zafirkavat sto nosu. Zbog covid nepostoje u nihovim očima.
To je puno teret psihički na djete.Fact: prosle godine... roditelji trebali mjerit temp. Pisat u biljeznicu . Ispada da vecina ni nisu ni mjerili nego samo rekli broj učtelici bez ikakvi povjerenje. Ili pregledanje biljeznicu.Poceli su u pocetak sa stroge mjere a posle je sve propustilo samo su trebali cipele brisat na tepih sa dizinfekciju..Fact: mi nemamo dobro zdrastvenu sustav. Vjesti kazu kako je obitejski doktori manje i neki 600 idu u penziju o e god. Prosle god. U Metkovicu mi smo ostali bez ljecnika 2 mjeseci u startu kovid. I sve se vodi na salji dalje. Fact: jedan od najbitnije naš razred je izgubio u 3 om razredu nihov prijatelj. Pok Gabrijel Bebic. To je trauma sto je ostalo. I ako netko kaze da je to 1 u miljon. Taj jedan u miljon je izbrao jedan od naš. 😭. Sto znaci to moze bit svacija netko. I zasto ne bi bilo jedan od nas.
Fact: najtezio dio prosle god. Je bilo nesvestnosti ... pocilo sa radost nova skolska god. Naglo prekid zbog strajk. Stress neki su isli neki nisu sto da radu onda su se vratili i to je uzelo vrjeme da opet se naviknu i onda naglo covid i strah i opet nesvjestnosti kako sto i previse očekivanje od nastave. Za takvo učenje oni su trebali unschooling dok se ne naviknu na novo nacin ucinje. Taman kad su poceli da privatu opet natrag u skoli i opet je bilo stress i strah... fakt: navise stress za online je bilo iz vise razloga ... najvise je bilo ta cjela god. Stalno prekida i disrupcija je bilo. drugi razlog je bilo
da neki nisu svatili da su u skolu. To je trebalo se svat ozbilno u start ne da nemoze ili nece. Skola bi trebalo da je npr. Jutarna smjena .7:20 sa 5 min. Pauze i veliki odmor. I kraj 12:45. Ako nisi na satu opravdanje.. nek.pratu pravo skolski dan. Kad djece imaju red lakse je na njih i za njih To je samo primjer. Treba neka granice. Treci stress je bilo kad nismo mogli poslat nesto . A to se moze rjesit sa school drop off. Itd jednostavne rjesenje ne bi trebali komplicirati nista previse.
Fakt : sto ako se učetilji nastavnice professori razbolu? I mjenanje ako se vise razbolu...?
Fact: sa ove mjere da djece se vratu oni ce svaki 14 dana bit kod kuce i samo izolaciju zbog neki kašalj neki temp. Netko ce uvjek sumljat da je korona i bit ce stress za djecu i skrbnici i obitelji i stalno ce se prekidat skola i ucenje.Ucenje neci bit dobro. Niti kvalitetno.zbog prekida.Ili ce bit propust zbog dosta nece prijavit symptome zbog nevjeruju u sars covid 19 .ili ce se "previse" puta bit u samo izolacija i hvala bogu nitko nikome nista i onda ce bit Još veci propust dok stvarno netko ne umre. Fact: ovo je u ta smjere da je 14 dana samo izolacija a nitko ne prica od oni tko se razbolu uzme mjeseci da se opravljaju.a nihova prava na školovanje a roditelji sto nemoze da budu sa svojim djete vise od 15 min.
Fact: ako mislim da ce djete dobit ikavu priliku ucit i imat priliku na zdrastveno i sigurnost sa manje prekidanje i prebacivanje onda je bolje da u startu pocenje online nastavu. Odma iz pocetka.
Cjeli svjet se zbuni da djeca se vratu u skoli. Zbog smatraju da nije dovolno sigurno.I to su zemlja sto imaju vise mogucnost suvremenji skole bolnice i nitko NE suprostovavlja djece pravo na školovanje ni edukacija.
Svi su zabrinut za sigurnosti i zdravlje svoj djete i obitelji. I naravano i uctiteji nastavnice professori...I ovi zemjle uz to imaju pravo na izbor sto mi nemamo online ili homeschooling. I oni se dalje zbunu i tražu bolje plan da nihova djeca vratu u skoli zbog nisu zadovoljni sa trenutni planovi.
Ima tu vise pitanje i razloga za ne u skoli i za ibor nego za konvencijlna skola. Samo rijec" konvencijlna " skola pokaze da NIJE nista se promjenilo i NEČE se promjeniti u ovim pandemski svjet.
Najbitnije je da neopterecemo zdrastveni sustav sto je vec pod pritiskom . Da doktori ne daju otkaza sto vec radu na zapadu.I da ljudi sto imaju zdrastveni problemi moze da dobio ljecene sto trebaju.
Sa vakim ponasanje mi ugrozimo svak. I mozem da recem da su ugroženi ljudska prava . Sto nije uredu.
Ima još... ali na kraj zasto imamo ovi znastvenici /epedemiologe ako nitko ni ne pažlivo sluša " Da NEZNAJU DOVOLNO i svak goni svoj politiku??? ( ironija je da se tu malozava edukativni sustav po sto onaj tko je specilizirao i završavao svoj obrozovanje nezna nista a politicari tko trazi nihov znanje i populacija znaju sve 🙃)

Tanja Krstičević (Metkovič, 2020-08-18)

#251

Smatram da kao roditelj imam pravo zaštititi svoje dijete i svoju obitelj, a to pravo nitko ne bi smio oduzeti roditelju.
Ako je škola sigurna, sigurni su i pirevi, noćni klubovi....sva veća i manja okupljanja. Tko nama garantira da su naša djeca sigurna. Tko će odgovarati za nedo Bog da se nekom djetetu ili njegovoj obitelji zbog škole dogodi fatalan ishod zbog zaraze...da li je vrijedno riskirati zdravlje i živote djece i njihovih bližnjih???

Ivana Landeka (Split, 2020-08-18)

#257

Žeim sigurnost djeteta

Željana Martinić (Velika Gorica, 2020-08-18)

#263

Jer moji roditelji kao i ja smo kronicni bolesnici.

Jelena Milinović (Rijeka, 2020-08-18)

#270

My husband and I belong to the group of high risk Patients. We don’t believe that the Croatian government is still in control of the pandemic. In contrary, they have risked our lives, by opening the boarders to everybody during this pandemic. Looking at the school of our son in Croatia - there is no way that they can follow any hygienic concept. We are in high danger, if the government forces us to send our son to school.

Jessica Canboy (Dugi Rat, 2020-08-18)

#277

Smatram da imam pravo na to.
Kronični sam bolesnik s višestrukim komorbiditetima.iz istog razloga se neću moći cijepiti.

Laameh Milat (Zagreb, 2020-08-18)

#291

Jer me strah ua zdravlje moje dijece i ker ne mogu ici u samoizolaciju jer sam privatnik i radim sama stoga ako ne radim imam 0 kuna i propada mi posao a racune mi nitko nece platiti

Mirela Markovic Tomak (Zagreb, 2020-08-18)

#296

Smatram da svatko ima pravo na odabir u ovakvoj situaciji .

Marina Golubić (Sveta Nedelja, 2020-08-18)

#298

Jer želim sigurnost za svoju djecu a i za ostale članove naše obitelji.

Marina Mišta Ex Piuko (Pula, 2020-08-18)

#305

Potpisujem jer je moje pravo zaštiti moju djecu, njihove prijatelje, roditelje.

Mirela Andrijanić (Osijek, 2020-08-18)

#325

Milena Uranić

Milena Uranić (Osijek, 2020-08-18)

#332

Potpisujem jer imam djecu koja spadaju u ugroženu skupinu...

Marija Filipović (Zagreb, 2020-08-18)

#335

Pandemija je na snazi još uvijek škole nisu dovoljno sigurni uz sve mjere

Tanja Radmilo (Split, 2020-08-18)

#370

jer moje dijete putuje 30 km na nastavu,srednjoškolac je.Rizična skupina je,kao i djed i baka koji su sa nama djed je 89g a baka 85.Dijete ima 16 god.dakle dovoljno je velik da me pita može li on baku i djeda zaraziti i šta će sa njima biti u tom slučaju? Pitanje za sve vrlo bitne ljude u sustavu, imate li vi djecu, zamislite,dijete ne brine za svoje zdravlje nego za bakino i djedovi.Ima te li vi svijest?

Sanja Poljak (Valpovo, 2020-08-18)

#375

Ja sam imuno ugrožena osoba, s preboljelim karcinomom i imam limfedem noge, a sin mi treba u drugi osnovne, a imam i dvoje srednjoškolaca,
A sa online nastavom se sve stiglo obraditi.

Susanne Mandić (Dugo Selo, 2020-08-18)

#378

Žarko Carević Biljana Carević,Nikola Carević

Žarko Carević (Sokolovac, 2020-08-18)

#381

Potpisujem jer je bolje napredovao u on Line školi i vraćeno mu je samopouzdanje koje mu je škola srušila

Ana Koprek (Strmec Samoborski, 2020-08-18)

#393

Ljudi koji zagovaraju povratak djece u školu misle da će to biti normalna astava. Daleko od "normalnog". Nastava uz sve do sada propisane epidemiološke mjere( maska, distanca) po mom mišljenju donosi više stresa i mogućih psiholoških tegoba, nego online nastava.

Svetlana Tomić (Osijek , 2020-08-18)



Plaćeno oglašavanje

Oglasit ćemo ovu peticiju kod 3000 ljudi.

Saznajte više...