Zagreb Zapad bez opasnih tvari

Zabrinuti građanin

/ #12 Re:

2016-04-01 20:48

#10: -  

Koliko mi je poznato, davne 1979. godine izgrađen je Ranžirni kolodvor sa svom potrebnom infrastrukturom kako bi se promet teretnih vagona iz centra grada Zagreba preselio na periferiju. Danas, u 21. stoljeću HŽ Cargo vraća promet teretnih vagona u centar grada kako bi sebi smanjio troškove, a građanima priuštio neizmjernu količinu buke u noćnim satima, onečišćenje zraka (stanari u okolici željezničke pruge ne mogu više niti otvoriti prozore od silne prašine koja se diže manevriranjem, a o buci da i ne govorim).  

Tvrdite da su vagoni sa slike prazni, evo postavljam pitanje zašto se onda njima manevrira u noćnim satima te danju subotom i nedjeljom kada naše državne inspekcije ne rade?!

Ne vjerujem da opasnosti kako Vi kažete NEMA!!!