PROTIV PROMJENE PUTNOG TROSKA

Kontaktirajte pokretača peticije

Ova tema rasprave je automatski kreirana od peticije PROTIV PROMJENE PUTNOG TROSKA.


Gost

#51

2016-08-31 09:07

Bolest i krađa teškaa
Izrabljivanje ljudiii
Sramota
Ka

#52 Završiti dva fakulteta i spustiti se na ovaj nivo ... sa 30 godina ... sramota ... 

2016-08-31 09:15

Zašto je problem uzeti mladog čovjeka koji je tek završio fakultet, dati mu 3 – 6 mjeseci probnoga roka i ako je u redu, zaposli ga na neodređeno da si i on može graditi vlastiti život (ne brinite, brzo se shvati da li radiš s budalom il normalnim čovjekom, jer ako je budala, onda ga otpraviš i uzmeš nekog drugog).

Bitno da govore o padu nataliteta, o mladima koji ne žele u brak, odvojiti se od roditelja i imati svoju djecu ... pa kako pobogu da živim samostalno ili s djetetom od 2400kn, a to mi je jedini prihod!?

Ne misle uopće na one koji žive na selu, a stručno odrađuju u gradu. Ukinuli su i pola voznih redova javnog prijevoza, tako da si ne možeš ni naštimati prijevoz kako bi točno stigao na posao i kući.

Zašto nema naknada za prijevoz autom? Što ako jedino tako mogu doći na posao? Što ako imam terenski posao, a imam? Što ako sam auto kupila baš zato što znam da ću trošak za prijevoz iskoristiti za gorivo i za ratu otplate? I što sad? Da vratim auto?

Ne znam ... da svatko sastavi u par rečenica svoju priču, sve to sakupiti i isprintati na milion papira i te papire raširiti po gradovima/selima, pa tko zna, možda dospije i u vijesti, možda nekome jednom dođe iz dupeta u glavu.


Gost

#53 Re: Re: Re:

2016-08-31 09:18

#47: - Re: Re:  

 Ja ću u tvojim godinama poštenim radom raditi, kao što i sada radim pošteno na stručnom osposobljavanju te svojim radom zaslužujem pravo na prijevoz, kao što ću ga zaslužiti i kasnije, u tvojim godinama.

Ka

#54 Re: Re: Re: Re:

2016-08-31 09:24

#53: - Re: Re: Re:  

 Tako bi i trebalo biti. Držala sam prosjek da ne moram platiti fax ni tri godine ni one dvije i radila si za đeparac i stanarinu. Kada sam završila, bila sam balava, bez obzira na odlične ocjene, i u 3 godine poslala oko 300 molbi, sve ih čuvam, miljon razgovora obavila i sa i bez najave. Sada sam prestara. Pa koji klinac.. Hvala bogu, pa sam dobila stručno prije onog zakona koji govori za ljude do 29.godina. Tko zna hoću li ostati ili ću morati tražiti dalje. Sada govore da će svi tražiti mini 3 godine iskustva. A gdje smo to mogli nakupiti, o tome nitko ne razmišlja. Nisu fer ni sa ovim stručnim, a ni sad s ovim plaćanjem. Ispričavam se ako sam nekoga naživcirala ali jednostavno ne mogu šutiti jer mi je situacija baš baš nategnuta. Lijep pozdrav svima!


Gost

#55 Re: Re: Re: Re:

2016-08-31 09:31

#53: - Re: Re: Re:  

 Pa svi koji su na strucnom osposobljavanju zasluzuju prijevoz i puno vece place. Ne borite se samnom oko komentara, posto ga ocito krivo tumacite. A ako ikako aludiras da sam ja u svom zivotu nesto stekao nepostenim radom, nemoj.


Gost

#56

2016-08-31 09:37

Svaki poslodavac je obvezan nadoknaditi troškove prijevoza, bez obzira o sredstvu i načinu dolaska na posao i bez obzira tko daje naknadu za troškove prijevoza. Ovom odlukom država opet štedi na naj ranjivijima, mladima kojima treba poticaj a ne škrte i nepromišljene odluke!

Gost

#57

2016-08-31 09:37

političari ne samo da imaju vožnju za DŽ u svim prijevoznim sredstvima nego nam još naplaćuju putne troškove za svoja niš koristi vozanja "stoka sitnog zuba" i zrak koji diše mora platiti..nije ni čudo što nam mladost odlazi..

Gost

#58 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-08-31 09:55

#55: - Re: Re: Re: Re:  

 U cijeloj ovoj priči ti si nebitan, u tvojim godinama. Ako si imalo upoznat sa novom situacijom vezanom za stručno osposobljavanje, osobe koje idu sa automobilom na posao, neće dobiti naknadu za prijevoz. Ali  ovim novim zakonom, naša inicijativa, kao što si je ti nazvao glupom, znači borbu za prijevoz bez obzira na prijevozno sredstvo kojim se ide na posao, tako da potpisivanjem ove peticije želimo napraviti pravo na prijevoz za sve.

Ka

#59 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-08-31 09:55

#55: - Re: Re: Re: Re:  

 Isprike ako je ispalo drugačije, no ne borim se nit natječem ni sa kim, samo sam nadodala još ponešto u svoj komentar. 


Gost

#60

2016-08-31 09:59

Zato što želim pošteni zakon, koji je primjenjiv na našu zemlju, a ne prepisku iz Eu.

Gost

#61 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-08-31 10:06

#58: - Re: Re: Re: Re: Re:  

Vidi se da nazalost nisi procitao moj prvi komentar, i postajes naporan. U potpunosti podrzavam ovu inicijativu mladih, znaci vas, tako i moje kceri koja putuje 40km u jednom smjeru na strucno osposobljavanje kod privatnika i koja takoder koristi auto kao i vecina vas. Glupom inicijativom nazivam drzavne sluzbe i uhljebe koji rade tamo i koji vam pravo na prijevoz zele oduzeti, jel razumijes??

Ka

#62 Re:

2016-08-31 10:08

#37: -  

 Istina! To nikada nitko nije spomenuo u niti jednom članku u niti jednim vijestima.


Gost

#63 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-08-31 10:40

#61: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Dobro, obično se masa koristi za narod pa sam samo željela ispraviti, ali ako si mislio na zakon, onda uredu, i ja se slažem da je to nepravda..a mogao si to odmah reći. Pozdrav


Gost

#64

2016-08-31 10:43

Po tome će moja mjesečna primanja biti 1700, jer htjela ne htjela 700kn ću izvjatati za gorivo, svaki mjesec. Sjajno. Dno dna. 

 


Gost

#65

2016-08-31 10:54

Zato jer ima puno polaznika strucnog osposobljavanja koji ne mogu koristiti javni prijevoz, vec mogu putovati iskljucivo vlastitim automobilom te stoga ne mogu predociti dokaz o putnom trosku. Smatram da je novcana naknada ionako premala da bi se smanjivala ili oduzimala naknada za putne troskove.

Gost

#66

2016-08-31 11:05

Što sa onima koji nemaju linije za radno mjesto. Što ako nemogu stići na redovn u liniju???? Možemo puno toga navesti.

Gost

#67

2016-08-31 11:09

Potpisujem peticiju zbog nekoliko razloga: 1. U mom slučaju ne postoji javni prijevoz od kuće do radnog mjesta koje je udaljeno 14 km (prisiljena sam koristiti automobil), 2. Zbog toga jer nismo pravovremno obavješteni o promjenama te smo dovedeni pred gotov čin bez mogućnosti žalbe nadležnima (HZZ), te uvažavanju iste. 3. Zbog toga jer od zavoda do zavoda vec mjesec dana kruže različite priče (najprije da ovakav način naplate započinje od 01.01.2017, pa da moraju dostavljati račune samo oni koji su financirani iz ESF-a i sl.) i naposlijetku (4.) Zbog neipravno napisanog Aneksa koji se ne poziva na dobiveno rješenje početkom odrađivanja SOR-a te ne briše članak vezan uz Rješenje koje smo svi dobili na kućnu adresu i koje je u glavnom Ugovoru korišteno kao temelj za isplatu putnih troškova dok smo na SOR-u. (Već se samo dodaju dva stavka),

Vezano na Ugovor - čitajući nisam mogla ne primjetiti - zar stvarno ne postoji ljepši termin od "novčane pomoći"?? (npr. novčana naknada za SOR -.-" ) Stvarno je "super" to za pročitati i čuti  kao da smo jadnici ili da tražimo nečiju milostinju a ne osobe sa fakultetskom izobrazbom koje stvarno nešto pokušavaju naučiti u ovih godinu dana i steći godinu dana staža.


Gost

#68

2016-08-31 11:21

Nije primjereno ni prihvatljivo na ovaj način mijenjati uvjete provedbe programa/projekta, koji je već u tijeku provedbe

Gost

#69

2016-08-31 11:23

Jer sam korisnik SOR-a i ostećena sam novim uvjetima jer nije ravnopravan prema svima!

Gost

#70

2016-08-31 11:27

Prilikom donošenja aneksa Ugovora o stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa nije se
skretala pažnja na one polaznike stručnog osposobljavanja koji nemaju mogućnost korištenja gradskih i prigradskih linija javnog gradskog prijevoza jer, primjerice, ne stanuju u većim hrvatskim gradovima, već na selima i manjim sredinama. Takvi korisnici kao sredstva javnog gradskog prijevoza mogu koristiti eventualno školske autobuse koji prometuju jedino u vrijeme trajanja školske godine, od rujna do lipnja, i to s prekidima za vrijeme zimskih i proljetnih praznika. Osim toga, školske autobusne linije najčešće nisu adekvatne na način da, ukoliko ih se koristi za odlazak na posao i obratno - ne stiže se na vrijeme na posao i mora se odlaziti prije iz posla. Tada jedino što preostaje jesu putovanja automobilom!

Gost

#71

2016-08-31 11:35

Zbog budućnosti naše djece kojima tek slijede školovanja i stručna usavršavanja.

Gost

#72

2016-08-31 11:48

Ova drzava mora poceti voditi brigu o mladima. Svi imaju jednako pravo obavljati strucno osposobljavanje, a ukidanjem prava na prijevoz za one koji ne pokazu mjesecnu kartu stvalja se u losiji polozaj.

Gost

#73

2016-08-31 11:57

Zemlji u kojoj zivim, place do max. X broja kilometara putne troslove putovanja osobnim automobilom! Dakle ako zivis 50km udaljeno od radnog mjesta, oni placaju do max 30km onda ces dobiti putne troslove do max 30km u jednom smijeru x2! I samo se deklariraju troskovi javnog prijevoza jer je za 1/3 skuplji od putovanja osobnim prijevozom!
Dakle dragi zavode za zaposljavanje, racionalno, svijesno i u potpunosti kopiraj EU! A ne samo dijelove koji tebi pogoduju! na koncu konca, svrha bi trebala STRUCNO OSPOSOBITI mlade ljudi, dati im mogucnost izbora a ne ih objesiti na milost i ne milost sustava i sistema!

Gost

#74

2016-08-31 12:07

Sramota jos nam i to nek oduzmu jad i bijeda sta drugo da komentiram

Gost

#75

2016-08-31 12:17

zato što i moj izvanbračni suprug se
školuje