Zagreb Zapad bez opasnih tvari

Quoted post


Gost

#10

2016-03-24 06:54

Kako poznam neke ljude koji rade u HŽ Cargu oni su naprosto zbog visoke cijene infrastrukturnih usluga bili prisiljeni tražiti drugo mjesto gdje će se sastavljati i rastavljati vlakovi. Ovim potezom ničim nije ugrožena sigurnost stanara okolnih kuća i stanova. Ovo je perfidna igra sindikata da sačuva radna mjesta radnika u ranžirnom kolodvoru u Dugavama pa se sad vrše koje kakove peticije i podmetanja. Za ilustraciju i to što je na početku ove web stranice stavljena slika vagona cisterni kao opasne tvari a u stvari se radi o praznim vagonima koji inače voze plin. Stanari ne brinite, opasnosti NEMA !!!!!!

Replies


Gost

#11 Re:

2016-03-24 09:07:48

#10: -  

strah od opasnih tvari koje se prevoze vlakovima nije jedini razlog zbog koje sam potpisala peticiju. dakle, moja zgrada nije uz prugu, udaljena je barem 500 metara, između nje i pruge je niz ulica. No, u posljednje vrijeme noću nije moguće spavati, sada kad je zima i prozori su zatvoreni. Ne želim niti pomisliti kako će biti po ljeti. Imam dvoje male djece jaslićke dobi i dosta mi je buđenja i bez cvilenja vlakova u ranojutarnjim/kasnonoćnim satima.

ne poznajem nikoga iz HŽ, niti Carga, niti sindikata, niti ikoje druge ustrojstvene jedinice HŽ-a, pa molim, ne implicirajte mi da sam perfidan igrač. Samo želim da mirno naselje u kojemu živim dulje od deset godina... ostane mirno.

Zabrinuti građanin

#12 Re:

2016-04-01 20:48:10

#10: -  

Koliko mi je poznato, davne 1979. godine izgrađen je Ranžirni kolodvor sa svom potrebnom infrastrukturom kako bi se promet teretnih vagona iz centra grada Zagreba preselio na periferiju. Danas, u 21. stoljeću HŽ Cargo vraća promet teretnih vagona u centar grada kako bi sebi smanjio troškove, a građanima priuštio neizmjernu količinu buke u noćnim satima, onečišćenje zraka (stanari u okolici željezničke pruge ne mogu više niti otvoriti prozore od silne prašine koja se diže manevriranjem, a o buci da i ne govorim).  

Tvrdite da su vagoni sa slike prazni, evo postavljam pitanje zašto se onda njima manevrira u noćnim satima te danju subotom i nedjeljom kada naše državne inspekcije ne rade?!

Ne vjerujem da opasnosti kako Vi kažete NEMA!!!


Gost

#15 Re:

2016-04-23 19:32:39

#10: -  

 Zar se samo prevoze prazne cisterne. Ili su nekad i pune?