Peticija za reguliranje obveza koncesionara na pomorskom dobru


Gost

#101

2013-03-24 16:02

Druge će nautičke države (pogotovo Grčka) uveliko profitirati od bjega turista iz Hrvatske. Ko ovo lito bude ljetovao na brodu, dogodine sigurno neće. Smatram osim toga da svi imamo jednako pravo na prirodu. Da bi se očuvale uvale i "ubrala lova" nisu ni koncesionari loša alternativa. Ali samo zato što je neko stavija bove u neki zaliv u kojem nema ni vode ni struje; pa se sad još i 300 m oko njega nesmi sidriti??? Za 3 godine će Jadranom ploviti samo "lovatori". Šta će biti sa svim tim malim ljudima u zalivima koji imaju konobe?? Kako će se boduli moći otići okupat na "otok priko"bez da dođu brodom 300m blizu. Koliki to konop na sidru mora bit???

Gost

#102

2013-03-25 11:32

I cannot find Germany in the List of Countries.
Kabbelwasser

#103 Ankerbucht

2013-04-08 20:03

hvala! die Petition ist gut! dobro!
Kabbelwasser

#104 Re: german

2013-04-08 20:05

#102: -

hallo german = njemacki  aber das ist hier egal: unterzeichne einfach in der kroatischen Seite! handbreit

 

Ovaj post je uklonjen od strane autora ove peticije (Show details)

2013-04-10 08:22


klaun

#106

2013-04-26 20:32

Prije 20 g.kad sam počeo plovit Jadranom,cijena sidrenja po metru barke je bila 1 DM,a danas je 2 Eura,ponegdje i 3 Eura.Svakim istekom koncesije,novi koncesionar da bi dobio koncesiju izlicitira veću naknadu i normalno podigne cijenu sidrenja.Mislim da bi MPPV trebalo odredit maximalno dopuštenu cijenu po metru barke ili po bovi u skladu sa sličnim zemljama,pa neka zainteresirani za koncesiju sidrišta licitiraju koliko god hoće. Danas je cijena sidrenja u Hrvatskoj kao marine u mnogim zemljama.Kompletna ivensticija sidrišta se naplati za mjesec dana i baš me briga koliko kome ide.

Gost

#107

2013-04-27 21:59

Ma kome je to samo palo na pamet. Sidrim iz dišpeta do same granice koncesije a ona se moze doznati po službenoj dužnosti od samoga nosioca koncesije.

Gost

#108

2013-05-29 17:06

ne razumijem čime se država vodila kada je došla do ovakve odluke!naša je obala jedna od najrazvedinijih na svijetu-ovim se zatvaraju uvale u korist koncesionara,kojima se slovom zakona, posredno,omogućava siva zona naplate na aqutorij na kojeg nemaju koncesiju...

Gost

#109

2013-06-09 10:12

Skiper sam na jahti od 30 m već 6 godina a bavim se ovim poslom preko 10 godina bio sam uglavnom po mediteranu osim u Africi a vjerujem da ni tamo nema ovakvih stvari.
Ovo je tema o kojoj bi roman mogao napisat. Pokušat ću biti kratak.
Problem je u tome što većina ljudi želi svoj mir na moru, zato imaju brod ili su ga iznajmili. Pa ako već uzimamo novce od njih a pametniji način očito ne znamo onda im lijepo naplatite to u sklopu vinjete ili boravišne pristojbe a ne da jedan kocesionar koji nije obrazovan i polu gol kao da je Tarzan s lokalnog otoka dolazi sa svojim propalim gumenjakom i veže se za mega jahtu od 50 m i viče "Imali koga" "Allo". Zamislite samo što vlasnik misli o nama i koju sliku šaljemo, pa se onda ljutimo kad nas zovu Balkancima.
Nautička industrija je profitabilna grana Hrvatske i to treba unaprijediti sa profesionalnim pristupom dugoročne isplativosti. Pokrenit investicije koje će se isplatiti tek nakon 10 godina društvu i državi a ne financirat lokalnog Tarzana.
I na kraju strani brodovi prvenstveno mislim na mega jahte koji definitivno donose najveću zaradu nautičkom turizmu plaćaju boravišnu pristojbu 1700 kn i onda poslje toga platiš svoje sidro u jednoj vali za mene je to dvaput plaćanje iste stvari. Novac ovim ljudima nije problem oni bi tu boravišnu pristojbu platili i 5000 kn samo da imaju svoju privatnost i da ne moraju gledat Tarzane okolo.
Recimo iz vlastitog primjera mi potrošimo oko 200,000 euro godišnje taj novac ostavimo Hrvatima i Državi a na drugu stranu cigančimo se za 100 eura. To je stvar principa gdje je vlasnik voljan isplovit van države, ne zaboravimo da se svi takvi vlasnici znaju međusobno i rado izmjenuju iskustva.
Recimo ACI kaže da je ostvario zaradu od 5 % veću nego lani (primjer) što bi po njihovom značilo da je broj nautičara veći nego lani a prešute da su poskupili 20 %. To vam je Hrvatska statistika.
Opet primjer iz vlastitog iskustva prije 7 god vez za moj brod je bio oko 13 000 eura danas je preko 25 000 eura zamislite da bilo koja druga stvar poskupi na taj nači mislim na jednostvane namirnice iz butige, a da ne govorim da je usluga ostala ista, struja, voda itd. znači samo se cijena mijenja.
Samo se nadam da će nam se ovo dobro odbit o glavu pa onda možda bude neki pomak.
I svi normali skiperi koji su bili po mediternau znaju da ima jako lijepih mijesta i vala od Turske pa do Lisabona i da je Jadran samo jedna veća vala koju kad pogledaš i nije baš s ruke jer ako uđeš moraš i izać istim putem. Hrvatska obala je meni najljepša na svijetu ali ako mislimo da smo nezamjenjivi onda se varamo. Vlasniku je isto vozio se on avionom 2sat do Hrvatske ili 2 ipo do Grčke.
Think about that!

Gost

#110 Kakan

2013-06-30 14:36

I have stayed with my yard a couple of times at the Boje field in Kakan. The people from Rvia Tours are very rude, do NOT collect the waste. After questening for taking the waste, they answer, that they are not allowed to take the waste from the boat, but we can bring it to the Restaurant and then they will take it. They also threaten you if you start discussing with them....

Gost

#111 Kazna

2013-07-04 06:54

da li netko zna koja je kazna za sidrenje u prostoru 300m od koncesijskog područja?

Gost

#112

2013-12-30 11:39

Bove nisu loše ali moraju bit kvalitetno privezane za dno. Nemam ništa protiv istih a često mi je i drago kad ih nadjem. No, zakonom prisiljavati me da se na njih vežem nije u redu i u ravnini je plačke čega na žalost ima puno kod nas. Naravno, nije u redu sidriti pored prave bove i prakticki ometati vezivanje broda na tu bovu. No, tamo gdje nema bova, pusti me da sidrim. To su i onako u pravilu lošija mjesta gdje ne namjeravam prespavati noć.

Gost

#113 Re:

2016-01-25 23:02

#30: -